niedziela, 23 sierpnia 2020

Wakacyjne wspomnienia z muszlami i konikiem morskim

Kolejna praca z cyklu wakacyjnych morskich wspomnień.

Wykorzystałam bazę z HDF od Agateria Craft. Użyłam kilku rodzajów masek (Snipart, Tim Holtz, Latarnia Morska) i farb (DecoArt i Liquid Acrylics). Muszle i rozgwiazdy z foremek zostały pomalowane, w pracy użyte są również dwie prawdziwe muszelki. Tekturki z konikiem morskim oraz koralowcami pokolorowałam pudrami do embossingu. Na końcu wszystko pocieniowałam woskami.




Pracę chciałam zgłosić na wyzwanie EgoCraft - "Wakacyjne wspomnienia" oraz DIY - "Muszle" 

a także wyzwanie Tekturkowo - "Zwierzęta".





8 komentarzy:

  1. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo :) Klaudia DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i piękna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam DT DIY Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! ❤️ Dziękujemy za udział w zabawie Tekturkowo 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Tekturkowo DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i wakacyjnie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu TEKTURKOWO, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykorzystana baza, rewelacyjnie ułożona kompozycja. Dziękuję za udział w naszym muszelkowym wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie. Bogumiła DT DIY zrób to sam

    OdpowiedzUsuń